Friday, March 19, 2010

SUMBANGAN KERUSI RODA OLEH PERKIM WANITA CAW. ULU KELANG




Yg. Bhg Datin Norlia mnyerahkan sumbangan kerusi roda



Puan Kalsom Adam sebagai wakil menerima sumbangan



PENYERAHAN SUMBANGAN KERUSI RODA DARI PERKIM WANITA CAW. ULU KELANG (19hb. MAC, 2010)





Perkim Wanita Caw. Ulu kelang hari ini telah berbesar hati menyumbang sebuah kerusi roda untuk Encik Hamid bin Junid dan isteri Puan Saniah bt Agus. Sumbangan itu telah diterima oleh puan Kalsom bt Adam, wakil Puan Saniah dan suami yang tidak dapat hadir atas keuzuran.


Menurut keterangan Puan Kalsom, Encik Hamid telah mengalami kecederaan tulang belakang akibat terjatuh di bilik air kediaman beliau 6 tahun yang lalu. Beliau juga telah melalui proses pemulihan fisio-terapi dan alhamdulillah sudah mampu bergerak dengan bantuan dari isteri beliau.


Untuk memudahkan pergerakan seharian, Encik Hamid amat memerlukan kerusi roda yang baru. Bersimpati atas penderitaan beliau, Yg.Bhg Datin Norlia Tan Sri Hj. Marzuki telah mengambil inisiatif menyumbangkan sebuah kerusi roda tersebut.


Yg. Bhg Datin Norlia amat menitikberat akan kebajikan setiap ahli-ahli dibawah beliau dan sentiasa peka dalam menandatangani setiap permasalahan. Beliau melahirkan hasrat agar Perkim Wanita Caw. Ulu Kelang akan sentiasa mendapat sokongan dan bantuan dari pihak-pihak kerajaan, badan-badan korporat mahupun individu dalam bentuk kewangan untuk menampung dana Perkim Wanita Caw.Ulu Kelang. Justeru itu memudahkan pihak Perkim menyalurkan bantuan dan sumbangan kepada yang memerlukan.





Disediakan oleh:
Puan Sophia Othman
Pen. Setiausaha
Perkim Wanita Caw. Ulu Kelang



No comments:

Post a Comment